piątek, 14 marca 2014

Balsam z ziołami alpejskimi


Witam wszystkich w ten słoneczny dzień :)

Dziś chciałam Wam przedstawić paczuszkę, którą właśnie otrzymałam.


Paczuszkę tą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Natko.

Firma „Natko” powstała, aby dostarczać i promować produkty wytworzone w oparciu o naturalne i przyjazne dla ciała i zdrowia ludzkiego preparaty.

Do testowania wybrałam coś co mam nadzieję pomoże moim obolałym nogą mianowicie balsam z ziołami alpejskimi, jestem go bardzo ciekawa i już zaczęłam jego testowanie.







Jak się sprawdził balsam o tym już niedługo na blogu.




PODPIS




21 komentarzy:

  1. no ciekawa jestem balsamu i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzję jeżeli się sprawdzi to i ja się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przetestuje pojawi się na pewno recenzja.

      Usuń
  3. Nie znam Natko, testuj czym prędzej, a od jutra śniegi zapowiadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby te ich przepowiednie pogodowe się nie sprawdziły ja chcę słońce :)

      Usuń
  4. Nie znam Natko,ale chętnie poznam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie ich nie znam to znaczy właśnie poznaję :)

      Usuń
  5. ciekawa jestem recenzji i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. juz nie moge sie doczekac recezji. gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.