piątek, 21 marca 2014

Darmowa kawa

Przez dwa tygodnie w godzinach porannych w lokalach McDonald's w całej Polsce można dostać darmową kawę. W dni powszednie do godz. 10.30, a w soboty i niedzielę do godz. 11. Nie trzeba przy tym zamawiać nic innego z menu w lokalu. Klienci będą dostawali darmowe kawy w małych rozmiarach. Do wyboru będą małe cappuccino, mała czarna i mała biała. Kawa będzie serwowana od otwarcia lokalu lub od godziny serwowania menu śniadaniowego. Akcja trwa od dnia 22 października 2013 roku do dnia 06 kwietnia 2013 rok.









PODPIS



5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To zapraszam na kawę do mnie :)

      Usuń
    2. chętnie ;) ale chyba nie mieszkamy w tym samym mieście :(

      Usuń
  2. Ja chętnie bym skorzystała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno byłam w MC chyba z 5 lat już minęło :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.