czwartek, 27 marca 2014

MiniNiebo czyli raj dla dziecka i rodzica - nowa współpraca ;)


 Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z
   




Mininiebo, to producent ekskluzywnych ubranek dziecięcych.Ubranka są dostępne głównie w  sklepie internetowym pod adresem www.mininiebo.pl gdzie znajduje się duży wybór dziecięcych kreacji.



Oto co otrzymałam:

Koszula

Koszula w całości uszyta ze 100% lnu, zapinana na okrągłe guziczki koloru białego. Z lewej strony posiada kieszonkę.




 

 

Kamizelka

Uszyta z lnu, zapinana na guziczki w kształcie samochodzików, z przodu dwie kieszonki, bawełniana podszewka. Niby zwykła kamizelka a jednak ma to coś w sobie wielkiego uroku dodają jej guziki w kształcie samochodzików.

 

 

Produkty miniNiebo są Nam dobrze znane i bardzo je cenimy głównie za to, iż są bardzo dobre jakościowe oraz za to, że ich kolekcje nie są masowe. Wielki plus to także materiał z jakiego wykonane są ubranka jak piszę sam producent są : " naturalne, wygodne, szlachetne " i to się sprawdza w 100%. Dla mnie bardzo ważną rzeczą w tych ubrankach jest także to, że każde z posiadanych przeze mnie ubranek ma materiał oddychający dzięki czemu moje dzieciaki są zadowolone. Bardzo fajną inicjatywą jest to, że wychodząc naprzeciw potrzebom  klientów sklep umożliwia wypożyczenie ubranek do chrztu i komunii znajdujących się w ofercie sklepu co moim zdaniem jest bardzo fajną propozycją. 

 

 Ja polecam z czystym sumieniem każdemu rodzicowi  zakup ubranek miniNiebo.

 




Bardzo serdecznie dziękuje za możliwość przetestowania i zaprezentowania ubranek.




PODPIS


 



14 komentarzy:

  1. a ja pierwszy raz słyszę o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłam ją zaprezentować :)

      Usuń
  2. ja też nie słyszałam o tej marce wcześniej ale gratuluję i powiem, że podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał :) ładna i bluzeczka i kamizelka :) Ważne, że dzieci zadowolone :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Ubranka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się w nich prezentują dzieciaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądają w nich :) Dość nie typowa współpraca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.