piątek, 25 kwietnia 2014

Problemy problemy problemy :( oraz coś przyjemnego czyli gratisik :)


Niestety mam coraz większe problemy z blogspotem  zdjęcia do postów nie chcą się wklejać :( mój szablon css przestał działać :( i ogólnie dzieją się ostatnio cuda :( jak ktoś zna się na css i html i jest mi w stanie pomóc bardzo serdecznie przyjmę taką pomoc bo już opadam z sił :(


Koniec tych smutków mam dla Was też fajną okazję, którą znalazłam:


Majowy numer JOY dostępny również w wersji z ekstra dodatkiem - pełnowartościowym mleczkiem do kąpieli Luksja. Dostępne w 4 wariantach zapachowych!  Cena 4,50 :)






Pozdrawiam Was wszystkich :)




 
PODPIS
 




12 komentarzy:

  1. mnie często bloger szaleje i mam problemy nie tylko ze zdjęciami ale z publikacją postów i ich udostępnianiem, nie długo wszystko powinno wrócić do normy

    OdpowiedzUsuń
  2. to mleczko kupowałam w gazecie za 2,49 zł :P ja też mam problemy zwłaszcza ze zdjęciami, które same się obracają i muszę po kilka razy je ładować aż będzie tak jak ma być ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największy problem mam również ze zdjęciami. Nie wiedzieć czemu zawsze gdy próbuję napisać nowy post dostaję komunikat o błędzie. Tylko nie wiem do czego się on odnosi bo jak na razie chyba wszystko działa...

      Usuń
  3. współczuje z blogspotem, ja na szczęści nie mam problemów i mam nadzieje, że tak zostanie choć widzę, że coraz częściej dziewczyny piszą o jakiś niedociągnięciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mam problemów z blogerem.
    Mam tego Joya :).

    OdpowiedzUsuń
  5. może to przejściowe kłopoty, oby szybko wsztystko wróciło do normy :)
    miałam kiedyś próbkę tego mleczka, całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam problemów z blogerem, mam nadzieję że u ciebie wróci do normy wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje że uda Ci się rozwiązać problemy z blogiem ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. o, to już wiem jakiego Joya szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na szczęście z bloggerem nie ma na razie problemu.. tfu tfu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.