wtorek, 3 czerwca 2014

Ingrid 4YOU - Cienie sypkie do powiek 4 kolory

Cienie zamknięte są w plastikowym, lekkim i poręcznym opakowaniu.



U góry znajduje się bardzo praktyczne lusterko.


W opakowaniu znajdują się 4 kolory cieni, z czego każdy ma swoją przegródkę oraz pędzelek.



Ja wybrałam sobie cienie z dodatkiem brokatu, a prezentują się one tak :






Moja opinia:

Kiedy ujrzałam te cienie po raz 1 bardzo mnie zaciekawiły , dotychczas z cieniami w takim wydaniu się nie spotkałam. Samo opakowanie jest bardzo praktyczne z łatwością możemy je umieścić w naszej torebce, bez obaw, że cienie rozsypią się po torebce, dodatkowym atutem jest małe praktyczne lusterko. Cienie rozprowadza się z łatwością na powiekach, są intensywne, nie osypują się  i co najważniejsze utrzymują się na nich bardzo długo. Dla mnie wielkim plusem jest także to , że każdy cień ma swój pędzelek. Ja jestem zachwycona tymi cieniami i już poluje na inne kolory :)








Moja ocena : 5/5





PODPIS


18 komentarzy:

  1. ciekawe kolorki ;) podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo polubiłam tą firmę ;) bardzo eleganckie pudełeczko do cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pigmentacja tych cieni jest świetna :). Ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś te cienie tylko w innej kolorystyce, mają świetną pigmentację, ale nie lubię ich aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ich aplikacja to sama przyjemność :) tylko żeby nie było nadmiaru cienia na pędzelku lekko uderzam o brzegi pudełeczka.

      Usuń
  5. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam do częstych odwiedzin.

      Usuń
  6. Podobają mi się wszystkie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię sypkie cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie kupowałam cieni z brokatem, zawsze wybieram matowe, może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. można z nich stworzyć ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe cienie.. fajny pomysł z tym lusterkiem. Podoba mi się ten kolor na samym dole na ręce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.