wtorek, 8 lipca 2014

By na Twoich ustach zagościł blask.

Gwiezdny blask na Twoich ustach ! Efekt lustrzanego połysku i większych, pełniejszych ust to zasługa specjalnej formuły oraz aplikatora ShineBoost zapewniającego idealną aplikację. Wygładzający kompleks GlossKiss gwarantuje uczucie gładkości i nawilżenia nawet przez 8 godzin. Moja opinia: Błyszczyk znajduje się w typowym opakowaniu dla błyszczyków, jego szczoteczka jest troszkę wygięta bardzo fajnie maluje się nią usta. Ma bardzo fajny delikatny zapach. Jego konsystencja jest nieco bardziej wodnista niż zwyczajnych błyszczyków, ale dzięki temu bardzo ładnie prezentuje się na ustach i świetnie je nawilża. Ja jestem zadowolona z tego błyszczyka i jak najbardziej go polecam. Moja ocena: 5/5 PODPIS PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.