wtorek, 1 lipca 2014

Komarom, kleszczą i meszką powiedź STOP :)

Komarom, kleszczą i meszką powiedź STOP :)

Moskilex- preparat w sprayu odstraszający komary, kleszcze i meszki  
Można go stosować u dzieci powyżej 6 roku życia.
Preparat odstraszający komary, kleszcze i meszki Moskilex jest środkiem, który w 100% chroni przed owadami przez pierwsze 3 godzin od zastosowania i aż do 5 godzin znacznie obniża ryzyko ataków kleszczy!

Moskilex zawiera 3 substancje aktywne: DEET 100 g/kg (10%), IR 3535 10g/kg (1%), Pyrethrum Extract 1,5g/kg (0,15%).



 Moja opinia:
Preparat znajduję się w poręcznej lekkiej buteleczce z atomizerem, który działa bez zarzutów nie zacina się. Kiedy używamy preparatu czujemy bardzo intensywny zapach, na szczęście jest on wyczuwalny tylko w czasie "pryskania" a później zapach zanika. Co do działania u mnie działał do 3 godzin później już komary zaczynały się kręcić wokół mnie :)  Z samego produktu jak i jego działania jestem zadowolona i polecam go.
 
Moja ocena : 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.