wtorek, 29 lipca 2014

Mały dodatek duży efekt :) czyli OTIEN i ich cudeńka :)

Mały dodatek duży efekt :) czyli OTIEN i ich cudeńka :)



Bransoletka Nieskończoność czarna ze złotym dodatkiem.
 
Nieskończoność! Bransoletka, która robi furorę przez ostatnie miesiące.


 Zasługuje na miano prostoty i piękna. 





Delikatna bransoletka składa się z :

- zawieszka w kolorze złota - Infini
- bawełniany sznurek woskowany (grubość 1 mm)
- zapięcie karabińczyk w kolorze złota
- rozmiar 17-18cm
 
 





 
Mam dla Was kod rabatowy : "IZABELLA20" uprawnia do zakupów -20% : 
TUTAJ 

Bransoletka ta mimo, iż "skromna" jest bardzo fajnym dodatkiem zarówno do spodni jak i spódnicy, na ręce prezentuje się bardzo ładnie, zapięcie nie wadzi w ogóle na ręce. Mimo, iż na co dzień rzadko noszę tego typu dodatki bardzo spodobała mi się ta bransoletka i stała się codziennym dodatkiem :) mojej biżuterii. Zapraszam Was na stronę OTIEN gdzie znajdziecie inne "cudeńka" :) 
 
 
 
PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.