czwartek, 3 lipca 2014

Moja przesyłka

Witam :)

 Jak Wam mijają wakacje? u mnie na razie pogoda nie dopisuje, ale i tak fajnie spędzam czas :)

Dziś chciałam Wam pokazać moją przesyłkę, a jest to przesyłka od TRND :

Do własnego użytku:
• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal – 10 szt.
• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 7 szt.
• Przewodnik projektu - informacje o projekcie trnd, który zawiera prezentację nowych podpasek Always Ultra oraz wiele inspirujących pomysłów, pomocnych w komunikacji z koleżankami.
• Książeczka „Twoje badanie opinii”.
Do podarowania:
• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal - 10 szt.
• 2 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 14 szt.
• 12 saszetek Always.
• 12 satynowych wstążeczek.
• 12 ulotek Always.


Życzę Wam miłego dnia :)



Przypominam także tym, którzy nie zauważyli, że licznik obserwowań uległ wyzerowaniu, więc jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam ponownie do obserwatorów.



Pozdrawiam.

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.