piątek, 18 lipca 2014

Pyszne syropy do picia czy po prostu EXCELLENCE :)

Pyszne syropy do picia czy po prostu EXCELLENCE :)


SYROPY W PUSZKACH

  Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką.


DOSTĘPNOŚĆ: Żabka, Intermarche, Netto, Vitax, TESCO, Piotr i Paweł, Lidl, Eurocash, Carrefour, Biedronka, Polo Market, Auchan




 Moja opinia :

Z tego typ sokami-syropami spotkałam się po raz pierwszy. Zamknięte są w bardzo fajnej poręcznej puszce, która u góry ma fajny dzióbek, dzięki któremu nie ma problemu z nalaniem soku. Soki dostępne są w 3 wariantach smakowych: Kubańskie Mojito,Polska Malina,Afrykański Granat. Wszystkie 3 są naprawdę przepyszne i wystarczy na prawdę nie wiele soku w połączeniu z wodą by powstał pyszny i orzeźwiający napój. Mi osobiście najbardziej posmakował Mojito, który szczególnie w upały sprawdza się rewelacyjnie i od razu stawia na nogi :) a do tego świetnie gasi pragnienie. Po otwarciu sok możemy przechowywać aż 30 dni w lodówce. Mi soki bardzo posmakowały i na pewno na dłużej zagoszczą w moim domu. Polecam Wam ich spróbowanie. 


Moja ocena: 5/5



  
Zapraszam na stronę EXCELLENCE : TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.