czwartek, 16 października 2014

Zapowiedż testów, czyli nowa współpraca.

Zapowiedż testów, czyli nowa współpraca.

Dziś chciałam Wam pokazać co dostałam w ramach współpracy z drogerią internetową eZebra. Szczerze powiedziawszy myślałam, że to kolejna firma, która wyłudza dane,ostatnio na takie też trafiam :( lecz na szczęście okazało się, że firma jest jak najbardziej ok i mimo, iż na swoją paczuszkę długo czekałam, na szczęście dotarła z czego bardzo się cieszę :) A o to co dostałam do testów:






Zapraszam Was na stronę:





PODPIS

1 komentarz:

  1. Gratuluję współpracy i czekam na recenzje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeżeli podoba ci się to co robię dołącz do obserwatorów.

Zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga.